پرش لینک ها

پلن های نرم افزار شاتوت

شاتوت برای نرم افزار خود 3 نسخه ساده، متوسط و پیشرفته را ارائه می دهد، تا جوابگوی نیاز تمامی مشتریان در هر سطحی باشد

پلن ساده

نسخه مدیریت فروش آسان؛ مناسب برای کسب‌وکارهای کوچک

این بسته نرم‌افزار رستورانی، با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش کارایی برای مجموعه‌های کوچک طراحی شده است. با استفاده از حداقل تجهیزات مانند یک کامپیوتر و چاپگر، این سیستم به آن‌ها امکان می‌دهد تا فرآیند فروش و صندوق را به‌صورت مکانیزه مدیریت کنند. این راهکار، علاوه بر کاهش هزینه‌ها، به بهبود سرعت و دقت خدمات کمک می‌کند.

قابلیت اتصال و مدیریت یک چاپگر

امکان تنظیم یک صندوق و دو حساب کاربری

تعریف نقش‌های کاربری با سطوح دسترسی مختلف

امکان اتصال سیستم به کالر آیدی

تعریف چندین قیمت فروش با نام‌های متفاوت

ایجاد روش‌های فروش متنوع (فست فود، رستوران، دلیوری)

مدیریت اطلاعات مشتریان

ذخیره نامحدود آدرس و شماره تماس برای مشتریان

تعریف پیک‌ها و مدیریت ارسال غذا

تنظیم فرآیندهای اختصاصی برای تسویه حساب با پیک‌ها

گزارش‌های فروش و مدیریت صندوق

تنظیم فرآیندهای تسویه حساب جداگانه برای هر صندوقدار

تعریف سالن‌ها و میزهای نامحدود

پلن متوسط

پکیج جامع مدیریت فروش؛ طراحی‌شده برای مجموعه‌های متوسط و بزرگ

این بسته نرم‌افزار رستورانی، علاوه بر تمام امکانات و موارد موجود در بسته نرم‌افزاری ساده، ویژگی‌های پیشرفته‌تری را برای رستوران‌ها و مجموعه‌های متوسط و بزرگ فراهم می‌کند. این امکانات به شما کمک می‌کند تا مدیریت فروش، حسابداری و کنترل هزینه‌ها را به‌صورت جامع و کارآمد انجام داده و فرآیندهای کاری خود را به‌سادگی بهینه کنید.

تمامی امکانات نسخه پایه (ساده)

امکان تعریف بیش از دو کاربر برای ثبت همزمان سفارش‌های مشتریان

قابلیت نصب و استفاده از ۶ پرینتر برای آشپزخانه و سیستم تحویل (delivery) به منظور چاپ همزمان فیش‌ها و سفارش‌های غذا و نوشیدنی

اتصال به سیستم کالر آیدی برای نمایش شماره تماس مشتریان هنگام تماس

گزارش‌های کامل فروش شامل جزئیات کالا و مشتریان به تفکیک روز، ماه، و سال از طریق داشبورد مدیریتی

گزارش‌های امنیتی شامل تمام تغییرات انجام شده در فاکتورها

پلن پیشرفته

پکیج کامل مدیریت فروش و انبارداری؛ راهکاری جامع برای کسب‌وکارهای حرفه‌ای

این بسته نرم‌افزار رستورانی، برای تمامی مجموعه‌هایی که کنترل موجودی انبار اهمیت بالایی دارد، مناسب است. با استفاده از این بسته پیشرفته، مجموعه‌ها می‌توانند به‌راحتی نیازهای خود را از طریق یک سیستم مکانیزه و کارآمد برطرف کنند و مدیریت انبار و موجودی‌های خود را به شکلی ساده اما منظم و دقیق انجام دهند.

تمامی امکانات نسخه متوسط

قابلیت نصب 12 پرینتر برای مدیریت آشپزخانه و تحویل سفارش (Delivery)

گزارش‌های جامع و کامل فروش

امکان کنترل انبار به سه روش مختلف و تشخیص مغایرت‌ها از این روش‌ها

قابلیت استفاده از روش‌های ترکیبی برای کنترل دقیق‌تر انبار

امکان تعریف ساختار محصول، شامل تعیین مواد اولیه و محصولات نیمه‌ساخته برای تولید

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
مشاهده
بکشید